صفحه اصلی > معرفی های شهرداری : مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در بدو ورود به شهر کشکوییه ضمن بازدید ازاقدامات وفعالیت های شهرداری درسطح شهر ، از مرکز مانیتورینگ شهرداری کشکوییه نیز بازدید کرد .

مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در بدو ورود به شهر کشکوییه ضمن بازدید ازاقدامات وفعالیت های شهرداری درسطح شهر ، از مرکز مانیتورینگ شهرداری کشکوییه نیز بازدید کرد .

💠مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در بازدید از مرکز مانیتورینگ شهرداری کشکوئیه ضمن تقدیر از زحمات مهندس کریمی شهردار کشکوییه نسبت به راه اندازی مرکز مانیتورینگ و نصب دوربین های پلاک خوان و نظارتی سطح شهر گفت : شهر کشکوییه از نخستین شهرهایی است که به طور کامل به سیستم دوربین های پلاک خوان و نظارتی دست یافته است و این امر محقق نمی شد جز با تلاش و پیگیری شهردار محترم جناب آقای مهندس کریمی 💠مهندس شهسواری در ادامه افزود : نصب دوربین‌های مدار بسته در معابر سطح شهرها اقدامی موثر در راستای تامین امنیت است. 💠مهندس کریمی شهردار کشکوئیه نیز افزایش امنیت شهری و کنترل ترافیک و گستردگی پهنه نظارت را از مزیت‌های نصب این دوربین‌ها برشمرد

مطهری

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید