صفحه اصلی > اخبار : متقاضیان فروش ماهی وسبزه باید قبل ازهرگونه اقدامی ازشهرداری مجوزبگیرند.درغیراینصورت ازفعالیت آنان جلوگیری خواهدشد.

متقاضیان فروش ماهی وسبزه باید قبل ازهرگونه اقدامی ازشهرداری مجوزبگیرند.درغیراینصورت ازفعالیت آنان جلوگیری خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کشکوئیه : مهندس کریمی شهردار کشکوئیه از صدور مجوز جهت راه اندازی غرفه فروش ماهی قرمز ، سفره هفت سین خبر داد شهردار کشکوئیه: متقاضیان می‌توانند جهت انجام امور مربوطه جهت صدور مجوز به خدمات شهری مراجعه نمایند. وی اظهار کرد:

طبق روال هر ساله واحد ساماندهی مشاغل شهری جهت انتظام بخشی و جلوگیری از نابسامانی در سطح معابر اقدام به صدور مجوز جهت عرضه محصولات سفره هفت سین و ماهی زینتی می‌کند. ایشان در ادامه با اشاره به اینکه این مجوز‌ها پس از اخذ استعلام‌های لازم صادر می‌شود تا خللی در رفت و آمد عابرین و خودرو‌ها ایجاد نشود مهندس کریمی با اشاره به اینکه مهم ترین هدف شهرداری جلب رضایت شهروندان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آنان می‌باشد، افزود:

نظارت بر روند توزیع ، سازماندهی مطلوب ،ایجاد سازکار ثبت نام و شرایط مساوی از انتخاب محل و جلوگیری از ضایع شدن حق شهروندان برای استفاده از معابر و فضاهای عمومی، ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معضلات ترافیکی از موارد مهم و مورد توجه شهرداری کشکوئیه در اجرای این طرح خواهد بود

مطهری

پست های مرتبط

آتش نشانی

انحراف و واژگونی خودرو ۴۰۵ در کیلومتر ۶۰ محور انار به رفسنجان…

۱۱ تیر ۱۴۰۳

حضور حماسی

حضور جناب آقای رضا ابوالحسنی ریاست شورای اسلامی شهر و جناب آقای…

۱۰ تیر ۱۴۰۳

حضور حماسی

حضور مهندس کریمی شهردار کشکوییه در اولین ساعات رای گیری صندوق اخذ…

۱۰ تیر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید