صفحه اصلی > معرفی های شهرداری : بسته تشویقی شهرداری کشکوییه

بسته تشویقی شهرداری کشکوییه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کشکوئیه

مهندس کریمی شهردار کشکوئیه

در این زمینه گفت : با عنایت به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه بمنظور تشویق شهروندان و مودیان محترم به پرداخت عوارض و با توجه به پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای محترم شهر طرح بسته تشویقی تا ۲۹ / ۱۲ / ۱۴۰۲ اجرا می گردد. 📌 مهندس کریمی در تشریح جزئیات بسته تشویقی عنوان کرد:  مدت و میزان بسته تشویقی در بهمن ماه به میزان ۲۵ درصد کسر عوارض و در اسفند ماه به میزان ۲۰ درصد کسر از عوارض است.

🔸 شهردار کشکوییه در ادامه مطرح کرد: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری بیان کردند، شهروندانی که عوارض خود رابصورت نقدی ویکجا پرداخت نمایند،می توانند تا پایان اسفند ماه از این تخفیفات ویژه،بهره مند شوند.

وی افزود : کلیه عوارض شهرداری به استثناء عوارضات جرائم کمیسیون ماده صد ، قدرالسهم ، نوسازی و خدمات شهری و خودرو مشمول این تخفیفات خواهند بود.

🔸ایشان درادامه افزود: امید است شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه ای که  اعلام  شده، نهایت استفاده را ببرندو همچنین با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌ موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری برداردوخدمات مطلوب تری به همشهریان محترم ارائه نماید.

شهردار کشکوییه در پایان افزود: همشهریان گرامی می توانند در این مدت تعیین شده با مراجعه به شهرداری جهت پرداخت عوارض از تخفیفات بهره‌مند شوند.

مطهری

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید