صفحه اصلی > اخبار : ۲۲ بهمن حماسه حضور

۲۲ بهمن حماسه حضور

شهردار کشکوئیه /در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، مردم بار دیگر دشمن را ناامید کردند

شهردار کشکوئیه : حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حاکی از بصیرت و آگاهی ملت است

◀️مهندس کریمی شهردار کشکوئیه : حضور پرشور ملت ایران و مردم کشکوئیه در راهپیمایی امروز را نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی و زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی دانست و گفت: این ملت همواره از آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی دفاع می‌کنند.

◀️شهردار کشکوئیه امروز، ۲۲ بهمن ماه در حاشیه راهپیمایی و جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب در شهر کشکوئیه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ملت ایران و مردم عزیز و ولایتمدار کشکوئیه همیشه در صحنه های انقلاب و نظام بودند، هستند و خواهند ماند.

◀️وی پیام این حضور با شکوه را پیروی از ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: امروز مردم با آمدن خودشان نشان دادند که راه شهدا را ادامه می دهند و از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع می کنند

◀️شهردار کشکوئیه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را تجدید میثاق با شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: ملت ایران در راه مبارزه با طاغوت و نفی سلطه و استکبارستیزی محکم و مقاوم ایستاده اند.

◀️مهندس کریمی حضور پرشور ملت ایران و مردم کشکوئیه در راهپیمایی امروز را نشان دهنده بصیرت و آگاهی و زمان شناسی و دشمن شناسی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در جای جای میهن اسلامی گفتمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به نمایش گذاشتند

برچسب ها :

مطهری

پست های مرتبط

آتش نشانی

انحراف و واژگونی خودرو ۴۰۵ در کیلومتر ۶۰ محور انار به رفسنجان…

۱۱ تیر ۱۴۰۳

حضور حماسی

حضور جناب آقای رضا ابوالحسنی ریاست شورای اسلامی شهر و جناب آقای…

۱۰ تیر ۱۴۰۳

حضور حماسی

حضور مهندس کریمی شهردار کشکوییه در اولین ساعات رای گیری صندوق اخذ…

۱۰ تیر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید