صفحه اصلی > اخبار : پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کشکوئیه

◀️مهندس کریمی شهردار و مهندس ابوالحسنی رئیس َشورای اسلامی شهر کشکوییه ؛ همزمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، طی پیامی این عید فرخنده را به ملت شریف ایران به ویژه مردم شهر کشکوئیه تبریک گفتند.در متن پیام آمده است :

بسمه تعالی

الْیَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِینَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْكُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا” “سوره مائده آیه3”

امروز دین شما را به حد كمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام كردم و اسلام را بعنوان دین برای شما پسندیدم. غدیر تجلی نور الهی در کالبد انسانی، تابش نور ولایت بر قلوب شیعیان و تداوم رسالت محمد صلی الله علیه و آله در ولایت علی‌ابن‌ابیطالب علیه‌السلام است. غدیر، شایسته هرثناست که وحی از او پیراست و محمد (ص) بدو آراست و اسلام از او برخاست. غدیر، عید عدالت و رهبری است. اکنون بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظمٌ لَه اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم. ان شا ا… .

اصغر کریمی حمیدآبادی شهردار و رضا ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر کشکوئیه

مطهری

پست های مرتبط

آتش نشانی

انحراف و واژگونی خودرو ۴۰۵ در کیلومتر ۶۰ محور انار به رفسنجان…

۱۱ تیر ۱۴۰۳

حضور حماسی

حضور جناب آقای رضا ابوالحسنی ریاست شورای اسلامی شهر و جناب آقای…

۱۰ تیر ۱۴۰۳

حضور حماسی

حضور مهندس کریمی شهردار کشکوییه در اولین ساعات رای گیری صندوق اخذ…

۱۰ تیر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید